01 d’octubre 2014

Pujada al Farell 2014


Mig centenar de pilots van participar el diumenge 28 de setembre en la 18a. edició de la Pujada al Farell, un clàssic del campionat català de Muntanya. En aquesta ocasió el Marc Cuartero estrenava decoració en el seu Peugeot 106 rallye, i va demostrar que la seva progressió es molt bona, en la seva primera prova sota la pluja. Si vols saber més continua llegint després del salt.
La cursa era organitzada conjuntament pel club Montbui Racing Vallès i A B Motorsport i es va disputar en un tram de 4,2 quilòmetres, entre Caldes de Montbui i Sant Sebastià de Montmajor. La prova va aplegar un nombrós públic en una matinal on la pluja va ser un dels actors principals durant bona part de la cursa, especialment en les dues mànegues cronometrades.

Però malgrat les situacions complicades que generava la conducció sobre l’asfalt mullat, en Monoplaces, el dominador actual del campionat, Jordi Galofré, també va imposar la seva llei al Farell. Al volant d’un Speed Car GT 1000, Galofré va vèncer de manera clara imposant-se en les dues mànegues cronometrades, amb un avantatge de més de quatre segons sobre el segon classificat. El segon lloc del podi el va ocupar Francesc Munné, que amb un Demon Car va fer valer el temps aconseguit en la segona mànega de cursa. Ramon Plaus, amb un Speed Car GTR, va ser tercer al Farell, a poc més d’un segon de Munné.


En la categoria de Turismes, victòria per a Fèlix Jurado, que al volant d’un Mitsubishi Evo VII va aconseguir una meritòria quarta posició a la general. Jurado es va imposar gràcies a la segona mànega de cursa en que, per només una mil·lèssima, va superar el segon classificat de la categoria, Santiago Vega i el seu Citroën AX. El tercer lloc en aquest apartat va ser per al Peugeot 206 de David Cenalmor.


Entre els cotxes de Regularitat Sport, el Volkswagen Golf GTI MKII de Xavier Comella va ser el més regular. Juan Manuel Segura, amb un Citroen AX, va finalitzar la prova segon i Joaquim Colomer, amb un Seat 127 CL. Juan Carlos Avilés, amb un Renault 5 GT Turbo, es va imposar entre els participants de Regularitat Super Sport, seguit de Josep Alonso amb un Seat 124.

El Trofeu Propulsió se’l va endur en Sergi Pavón, 38è a la classificació general, al volant del seu BMW 325i


Per classes, Sergi Pavón, amb un BMW 325i, es va adjudicar la classe 19. La classe 17 va ser per Oscar Oviedo amb el seu Renault 5 GT Turbo. La classe 16 va ser per David Becerra al volant d’un Volkswagen Golf GTI. Daniel Sierra es va imposar entre els vehicles de la classe 15, amb un Simca 1000, mentre que Jordi Galofré, amb un Speed Car GT 1000, va endur-se la classe 14. Félix Jurado va vèncer en la classe 12, amb un Mitsubishi EVO VII, mentre que Luís Aguilera es va adjudicar la 11 amb un Seat León MKII. Abel Alonso es va imposar en la classe 10, amb un Renault Clio Cup. Josep Bellmunt, al volant d’un Volkswagen Golf TDI, es va endur la classe 8. La 4 va ser per al Ford Escort Cosworth de Ramon Vila. Per la seva part, confirmant la seva progressió Marc Cuartero, amb un Peugeot 106 Rallye, es va imposar en la classe 2 i quedava 21 de 34 en la general, mentre que Rubén Salvador, conduint un Peugeot 106 XSI, assolia la victòria en la classe 5. Finalment, David Cenalmor i el seu Peugeot 206 era el primer classificat de la classe 6.


La propera cursa del Campionat de Catalunya de Muntanya serà la Pujada al Pont de Vilomara que tindrà lloc el proper 12 d’octubre
.Us deixem mes fotos/vídeos a continuació.




    




Font: Federació Catalana d'Automobilisme

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada